SZKOLENIA
Oferta
Zadaniem nadrzędnym oferty szkoleniowej nie jest zaprezentowanie skończonego katalogu szkoleń, a raczej zestawu tematów, mogących pomóc przedsiębiorcy i współpracującemu z nim doradcy w ostatecznym określeniu rzeczywistych potrzeb szkoleniowych firm.
Stosowanie tak elastycznego narzędzia, sugerującego ramy szkoleń, umożliwi także jednoczesne weryfikowanie potrzeb uczestników oraz zachowanie należytej dbałości o liczebność organizowanych grup szkoleniowych.
Szkolenia koncentrują się na sześciu obszarach tematycznych charakterystycznych dla nowoczesnego przedsiębiorstwa:
- Strategia
- Finanse
- Marketing
- Zarządzanie i przywództwo
- Zasoby ludzkie (HR – Human Resorce)
- Procesy i operacje
Szkolenia mogą być realizowane na 3 poziomach:
- Rozwojowym – silnie teoretyczne
- Pogłębiającym – rozwijające fragment wiedzy w trakcie szkoleń o charakterze teoretyczno – praktycznym
- Kompetencyjnym – silnie praktyczne szkolenia (warsztaty) przysposabiające uczestników w konkretne umiejętności.
Szkolenia mogą być organizowane jako zestawy (konfiguracje) zarówno różnej tematyki, jak i różnych poziomów.
Proponowana tematyka szkoleń realizowanych przez ekspertów EUROPART:
„Miękkie”:
- Komunikacja – czas trwania 16 godz.
- Techniki Sprzedaży – czas trwania 16 godz.
- Zarządzanie Sprzedażą – czas trwania 16 godz.
- Profesjonalna obsługa klientów – czas trwania 16 godz.
- Skuteczna sprzedaż – czas trwania 16 godz.
- Asertywność – czas trwania 8 godz.
- Kreatywność– czas trwania 8 godz.
- Komunikacja i autoprezentacja– czas trwania 16 godz.
- „Savoir Vivre” w biznesie – czas trwania 16 godz.
- Profesjonalna obsługa klienta – czas trwania 16 godz.
- Kreatywne warsztaty wizerunkowe - – czas trwania 16 godz.
„Specjalistyczne”:
- Specjalista ds. pozyskiwania funduszy UE – czas trwania 32 godz.
- Specjalista ds. Zarządzania projektami współfinansowanymi z UE – czas trwania 16 godz.
- Opracowywanie projektów POKL ( generator wniosków ) – czas trwania 16 godz.
- Ekonomia Społeczna – czas trwania 16 godz.
- ABC Przedsiębiorczości – czas trwania 16 godz.
- Biznes Plan – czas trwania 16 godz.
- Komputerowe ABC – czas trwania 16 godz.
- Rekrutacja pracowników MMP – czas trwania 16 godz.
- Podstawy rachunkowości dla właścicieli MMP – czas trwania 16 godz.
- Marketing w przedsiębiorstwie – czas trwania 16 godz.
- Corporate identify – czas trwania 16 godz.
- Podstawy marketingu – czas trwania 16 godz.
- Marketing w przedsiębiorstwie – czas trwania 16 godz.
- Promocja i reklama – czas trwania 16 godz.
- PR i współpraca z mediami – czas trwania 24 godz.
- Event marketing i programy lojalnościowe – czas trwania 24 godz.
- Public relations w przedsiębiorstwie – czas trwania 24 godz.
- Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym – czas trwania 16 godz.
- Obsługa ruchu turystycznego – czas trwania 24 godz.
- Finanse w przedsiębiorstwie turystycznym – czas trwania 16 godz.
- Współpraca przedsiębiorstw turystycznych z touroperatorami – czas trwania 16 godz.
- Obsługa kelnerska – czas trwania 16 godz.
- Organizacja i techniki usług hotelowych – czas trwania 16 godz.
- Bezpieczeństwo w turystyce – czas trwania 16 godz.
- Prawa producentów i konsumentów w turystyce – czas trwania 16 godz.
- Animator turystyki dzieci i młodzieży – czas trwania 16 godz.
- Zastosowanie komputerów w procesie sprzedaży (e-commerce) – czas trwania 16 godz.